§ 1 Warunki ogólne

Aby dokonać zakupu na stronie www.daolong.pl, klient musi się zarejestrować, co jednoznacznie oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Wszystkie dane przesłane przez klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 1997 nr 133 poz. 883. Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia, czyli do dostarczenia klientowi przesyłki oraz dokonania rozliczeń i nie będą udostepnianie osobom trzecim. W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 2 Sprzedaż

Prowadzimy jedynie sprzedaż hurtową. Minimalna kwota zamówienia to 500 PLN netto.

W przypadku braku zamówionego towaru, klient będzie o tym niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy.

Wszystkie ceny podane są w PLN netto oraz brutto (za jedną sztukę). Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

Przy zakupie jednego kartonu danego towaru, sklep automatycznie nalicza rabat 8%. W przypadku, gdy klient jest zainteresowany zakupem większej ilości, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia indywidualnego rabatu.

§ 3 Zamówienia

Zamówienia można składać na dwa sposoby:

- na stronie www.daolong.pl poprzez koszyk

- telefonicznie: WhatsApp, WeChat, Viber +48 579 266 690, +48 690 004 165

§ 4 Płatności

Za zamówiony towar klient płaci gotówką przy odbiorze.

§ 5 Dostawa

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska.

Koszt wysyłki pobraniowej dla paczki do 30 kg wynosi 45 PLN brutto. 

Przesyłka paletowa za pobraniem do 300 kg i do 2 metrów wysokości wynosi 240 PLN brutto.

Uwaga : Koszt wysyłki dotyczy paczek do 30 kg i palet do 300 kg. Koszt wysyłki będzie naliczany ręcznie.

Towar wysyłamy po potwierdzeniu zamówienia, maksymalnie do 24 godzin. Wyjątkiem są dni wolne od pracy oraz święta.

Klient jest zawsze informowany o przyjęciu zamówienia oraz wysłaniu przesyłki.

Zakupione towary są dostarczone pod adres wskazany na zamówieniu.

Istnieje możliwość realizowania zamówień międzynarodowych, lecz na ten moment transport musi być organizowany we własnym zakresie.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia, w wyniku którego przesyłka nie dotarła do klienta. Klient ponosi w takim przypadku dodatkowe koszty przesyłki.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostepny w magazynie. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem, klient będzie niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji. W wyjątkowych okolicznościach mogą ulec zmianie koszty przesyłki, klient zostanie o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.

Sklep nie ponosi odpowiedzialnosci za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską. W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Przyjęcie przez klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.

§ 6 Reklamacje

W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Przyjęcie przez klienta przesyłki bez zastrzezeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§ 7 Ochrona danych osobowych

Sklep jest zobowiązany do ochrony danych osobowych klientów.

Każdy klient ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych, a także usunięcia ich z bazy danych sklepu.